var wpml_cookies = {"wp-wpml_current_language":{"value":"nl","expires":1,"path":"\/"}};
var wpml_cookies = {"wp-wpml_current_language":{"value":"nl","expires":1,"path":"\/"}};
De ene verpakking is al wat duurzamer dan de andere. Maar als consument is het erg moeilijk om dat correct in te schatten. Te meer omdat het een bijzonder complex verhaal is, dat niet alleen afhankelijk is van het gebruikte materiaal, maar bijvoorbeeld ook waar het materiaal vandaan komt, en wat er na gebruik mee wordt gedaan. Samen met onze inventors bogen we ons over een tafel vol verpakkingen om te achterhalen welk type boodschappen rond duurzaamheid ze wel smaken, en waar nog wel wat ruimte voor verbetering is. Met enkele verrassende tips en interessante inzichten voor de producenten als resultaat!
Samen met Alice Down the Rabit Hole doken we in het complexe verhaal van duurzame voedingsverpakkingen. Door een diverse groep consumenten op een creatieve en interactieve manier te betrekken kwamen verrassende inzichten naar boven, over hoe voedingsverpakkingen en communicatie rond duurzaamheid nu écht worden ervaren. Dit leverde waardevolle tips op voor voeding- en verpakkingsindustrie om hun boodschap correct, helder en krachtig over te brengen.